czwartek, 24 stycznia 2013

Blog Roku 2012


Rozpoczął się II etap konkursu na BLOG ROKU 2012. Z moją nikłą liczbą znajomych (bo ani nie mam osobistego konta na fb, ani nikt z mojego otoczenia nie wie nawet, że taki blog prowadzę) szans raczej nie mam. Regulamin niestety jest nieubłagalny. Liczy się liczba oddanych SMS-ów, dopiero z czołówki prowadzących wybierany jest ten najlepszy. Gdyby ktoś jednak chciałby pomóc ;), to podaję namiary... 




KLIK



ABY ZAGŁOSOWAĆ Na Mój BLOG WYŚLIJ SMS NA NUMER 7122 O TREŚCI  E00208 

UWAGA! W NUMERZE BLOGA ZNAK 0, TO CYFRA ZERO. Między Cyframi nie ma TAKŻE SPACJI!   KOSZT SMS TO 1,23ZŁ

GŁOSOWANIE SMS POTRWA DO 31 STYCZNIA, DO GODZINY 12:00


10 komentarzy:

  1. Nie pochwaliłaś się TAKIM blogiem przed znajomymi? Błąd! Niech wiedzą, jaki talent mają pod bokiem, mówię całkiem serio!
    Pozdrawiam serdecznie i oczywiście życzę powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pochwaliłam się z kilku przyczyn :) Przede wszystkim dlatego, że czasami między wierszami piszę o czymś, o czym niekoniecznie wszyscy muszą wiedzieć :) Taki mój rodzaj odskoczni od codzienności :)

      Usuń
  2. Powodzonka moja droga, trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz mój głos, gdyż twój blog to jeden z najchętniej przeze mnie odwiedzanych. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załosowałam, ale ciągle 1 kropka:(.

      Usuń
    2. Dzięki :) Widziałam :( W takich konkursach z głosowaniem SMS-ami to nie mam jednak szans. A swoją drogą powinni zmienić regulamin, bo wygrywają ci, co mają największą liczę znajomych, a nie ci, co dobrze piszą.

      Usuń
    3. Podstawa to jednak głosy spoza blogosfery:(. Bo tutaj, to ludzie mając do wyboru 15 znajomych, głosują na maks. 2 z największymi szansami:(.

      Usuń