poniedziałek, 3 marca 2014

Zmiana adresu na recenzje-bibliofilki.blogspot.com z sokrates0313.blogspot.com

Z różnych przyczyn jestem zmuszona zmienić adres swojego bloga


z www.sokrates0313.blogspot.com

na www.recenzje-bibliofilki.blogspot.com

Zatem, jeśli jeszcze mnie lubicie ;) i lubicie tu zaglądać,
proszę o drobną korektę w Waszych listach ulubionych blogów.
Wieczorem adres sokrates0313.blogspot.com będzie już nieaktywny.
Mam nadzieję, że będę mieć tylu obserwujących,
ilu miałam do tej pory.
Za utrudnienia bardzo przepraszam.

5 komentarzy:

  1. Blog został usunięty

    Niestety, blog pod adresem recenzje-bibliofilki.blogspot.com został usunięty. Ten adres jest niedostępny dla nowych blogów.

    :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufffff, przez chwilę się wystraszyłam. Działa, pani Diano kochana:)

    OdpowiedzUsuń