czwartek, 21 lipca 2011

Stosik :) wakacyjny, część II

Druga cześć zdobyczy wakacyjnych. Dziś u mnie pogoda baaaaardzo barowa, sprzyja tylko czytaniu pod kocykiem, więc się pogrążam w lekturze   


od dołu

Hanna Bakuła "Ostatni bal. Listy do Agnieszki Osieckiej"  - wygrana w konkursie uGuciamal 

zdobycze z antykwariatu
Józef Ignacy Kraszewski "Sto diabłów "
Nikos Kazantzakis "Grek Zorba" 
Lew Tołstoj "Anna Karenina"

A i S Litwinowie "Wycieczka na tamten świat"  - od Wydawnictwa Oficynka
Wojciech Tcchman "Bóg zapłać" - od dawana czeka w kolejce
Ben Pastor "Intrygantka"
Ben Pastor "Kamienne dziewice" - od Wydawnictwa Rebis  

Bardzo mnie cieszą te zdobycze, szczególnie, że u mnie ciągle pada, pada i pada...   

17 komentarzy:

  1. No i bez klasyki się nie obyło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zamiast pod kocykiem, to wyprawy z lasu do miasta uskuteczniam. Też mam ochotę na "Greka Zorbę" po moich wakacyjnych wojażach. Na otarcie łez kupiłam sobie dziś w "Świecie Książki" album o Grecji. Piękny, ale i tak natura jest nade wszystko. Oj, przypominał nam ulubiony Grek, że nie tańczymy "Zorby" tylko "Syrtaki". Już wiem, wiem...:)
    Co za pogoda w tej Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik jak zawsze intrygujący:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedną książkę H Bakuły i wspominam bardzo miło, lekka i sympatyczna książka, nawet śmieszna :) Dlatego ciekawa jestem ostatniego Balu

    OdpowiedzUsuń
  5. dr Kohoutek - dokładnie, bez klasyki by sie nie obeszło

    Ksiązkowiec - "Grek Zorba" był wybrany celowo, aby zatrzymać klimat wakacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. pogoda straszna i ja podobnie jak ty mam zamiar wykorzystać ją na zatopienie się w lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Identyczna wersja Anny Kareniny stoi na półce mojej mamy. To jej zakup jeszcze z liceum. Ja posiadam tą filmową wersję, ale nie ma ona takiej magii jak te pozółkłe kartki, które czytałam dobre kilka razy ;)
    Ciekawa jestem "Intrygantki" i "Kamiennych dziewic" ;)

    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że zaintrygował Cię Ben Pastor, sama nabrałam ochoty na tę serię :) Widzę też "Anne Karenine"- świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie to samo, tzn. deszcz, wiatr i dla odmiany jakaś burza. od dwóch dni okupuje łóżko czekając na słońce, a obecnie łączę się we wspólnej lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej lektury i relaksu przy książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na wrażenia po Annie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie bardziej ucieszyłby czas na ich czytanie i siły. Tak dostaję w kość, że ... ale dość marudzenia, co nas nie wzmocni itd. Też jestem ciekawa twojej opinii zarówno o Balu bakuły, jak i o Kamiennych dziewicach- intrygujący tytuł- kojarzy mi się dosłownie z posągami panien nadobnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik! Zazdroszcze i czekam na recenzje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik, miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://guciamal.blogspot.com/23 lip 2011, 20:53:00

    Informuję iż zaczęłam równolegle prowadzić blooga pod nowym adresem, aby można było wstawiać komentarze przez wszystkich chętnych. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie problemów.
    mój adres http://guciamal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń